De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil Lady Shaver 5-360 Roze - 3in1 Elek Scheerapparaat, Trimmer En Scrubsysteem Met Snoer op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Dominique 17-04-2018
Een mooie ladyshaver die tot de verbeelding spreekt. Het resultaat is echter teleurstellend. De haartjes zijn niet weg bij de eerste beurt. Een tweede beurt is nodig. Je kunt het doordat het niet draadloos is niet onder de douche gebruiken. De trimmer werkt perfect en is zacht alsook de scrub. Beetje omslachtig in onderhoud met al die wisselstukken. Ik ben geen fan niettegenstaande ik het product gratis heb ontvangen.

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Snoer
  • Geen direct resultaat

angeliqueh 12-03-2018

ligt goed in de hand

na jaren altijd met mesjes geschoren te hebben nu voor het eerst de braun silk epil geprobeerd. mijn ervaring ; ik wil niets anders meer normaal krijg ik na 1 dag al stoppeltjes van het scheren en dat is nu helemaal niet van toepassing meer . de braun ligt lekker in de hand bij het scheren . In het begin is het wel een beetje pijnlijk maar na een paar keer ben je eraan gewend en is het gebruik een super verwennerij voor jezelf . Ik had het geluk dit apparaat gratis te mogen ontvangen en te testen.